Skötväska; fortsättning

Skötväskan som vi (eller svärmor rättare sagt) beställde passade inte på vår vagn. Den var verkligen jättesnygg men mycket bredare än vad de skrivit på hemsidan. Dessutom fanns det inget fäste för att hänga den på handtaget så den gled hela vägen ned till liggdelen. Verkligen tråkigt men nu är vi på skötväskejakt igen...

Funderar på antingen en sån här:

Eller en sån här:


Båda är ganska små och smidiga. Den nedersta (Ju Ju Be tween) har jag inte sett i verkligheten, men jag skall försöka få Jr att följa med och titta idag. Skall dessutom handla lite grejer som man kan behöva efter att man fått barn; Gigantiska bindor, megoastor amningsbehå och amnngsinlägg mm.
Något jag glömt?

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad synd att skötväskan inte passade! Den som var så snygg! :( Hoppas du hittar någon bra idag!

Kommer inte på något annat du skulle behöva sådär direkt, skulle väl vara mjölkuppsamlare kanske? De där dropparna som inte heter AD-droppar längre behöver man väl inte förrän efter någon månad.

Jumbobindor var det bra att du sa, jag antar att man har lika mycket avslag efter kejsarsnitt... Minifom ska jag också köpa hem, för säkerhets skull ifall det blir en kolikbebis igen...

Det är ju nästan ingen tid kvar alls för dig ju!!! Åh så spännande!

Stor kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback