Mvc v. 34

Var hos barnmorskan igår. Oroade mig lite att jag inte gått upp något sen sist - hade i stället gått ner 2 kg. Hon trodde att det var för att jag varit sjuk. Hoppas det.

Blodtryck: 120/80
Fosterljud: 130
Sf-mått: 33
Vikt: + 8 kg

Var även hos sjukgymnast. Fick ett bälte som skall kunna hjälpa lite mot foglossningen. Fick dessutom en massa bra tips!

Nu skall jag gå till jobbet. Fullt upp.
Idag: utvecklingssamtal.
I morgon: Förskolans dag med gårdsfest.
Tur att man är ledig på fredag igen...

Kommentarer
Postat av: Julia

Får hoppas att det är sjukan som är anledning. Ska du på någon extrakoll?

Jag gillade också kläderna, ruinerade mig inne på Lilla Du i förrgår. Har spanat på den där gröna bodyn länge, nu köpte jag den sista, fanns givetvis bara 56 kvar. Det fanns också matchande kortbyxor till, men den gröna färgen var lite too much, så jag skippade den. Sanna tycker att dockorna kan få ha kläderna så länge, så jag måste nog gömma dem... ;-)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback