Utmaning

Jag har blivit utmanad av Julia

4 AV MINA FAVORITPROGRAM:

Mia och Klara
Top model
Desperate housewifes
Grey´s anatomy

4 SAKER JAG GJORDE IGÅR:

Sov middag
Lagade mat
Fikade
Gick till OK

4 SAKER JAG SER FRAM EMOT:

Elliots födelsedag
Den nya bebisen
Våren
Att Jr kommer hem

4 FAVORITRESTAURANGER:

Lilla tavernan
Maharani
Pasta etc.
La Sombrita

4 SAKER PÅ MIN ÖNSKELISTA:

Ett Hus
Att bebisen är frisk
En bra löneökning detta året
Ett nytt sovrum


"Gå in i mappen där dina bilder ligger, gå sedan till den sjätte mappen och välj den sjätte bilden i den aktuella mappen, släng upp bilden på bloggen och skriv något om den. Utmana sex andra personer och länka till dem"


Detta var när vi var i Köpenhamn i mars förra året. Vi beställde roomservice-middag.

Orkar inte utmana några andra...

Kommentarer
Postat av: solmaz

Frukost på sängen är aldrig fel! Synd att vi inte hann ses i helgen men förhoppningsvis ses vi snart så glenny inte glömmer bort sin bästa kompis:)

2009-02-12 @ 14:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback