Magsjuka och middag

Vi kom aldrig i väg till London. Har bokat om resan till mars i stället...

Elliot har varit lite magsjuk, men det verkar som om det är bättre nu. Igår bajsade han helt vitt. Såg lite konstigt ut... Jag och Jr har i alla fall inte åkt på någon magsjuka än så länge.

Igår hade jag och Jr varit tillsammans i tio år. Vi träffades på halloweenfest hos vår gemensamma kompis Jenny. Han var Jason (från fredag den 13:e) Jag var häxa. Vi firar tioårsdagen i kväll i stället genom att gå ut och äta. Vet inte vart vi skall gå. Några tips?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Happy Halloween, grattis på 10-års dagen och grattis i förskott på födelsedagen!! Jag tycker Stearin är ett mysigt ställe att äta på, om man går relativt tidigt.

Ha en mysig kväll!! /Jenny

2008-11-01 @ 09:20:29
Postat av: Bjolmaz minus Björn

Synd att det blev som det blev. Skönt att det inte var så allvarligt i alla fall.



Om ni uppskattar sushi/japansk mat så tycker jag att ni ska åkta till Dozo i Örgryte, Skårsgatan. Om ni gillade Kafe Japan så kommer ni att gilla detta ställe eftersom det är samma gäng som står för regin. Finns inte så många bord så ring och kolla innan ni åker. Väl värt resan!



Kram



2008-11-01 @ 14:31:18
Postat av: Jenny & Benjamin

Grattis!! På födelsedagen idag och i efterskott på 10-årsdagen. :) Beklagar att ni inte kom iväg. Och att du inte var på jobbet i fredags när jag hälsade på. A.E. var också där på besök och hon fick din födelsedagsros i krya-på-sig-present istället så det blev ju bra ändå. Hon och P bestämde att ni tre ska komma hit och hälsa på någon dag.

Jag äter aldrig ute så jag har inga förslag. McD är inte intressant gissar jag ;)

Kram.

Postat av: Julia

Oj! Grattis i efterskott!!! Synd att ni inte kom iväg :( Hur är det med Elliot nu? Blev det någon utemiddag? S är ju en rejäl köttätare, så när vi går ut för att fira födelsedag eller årsdag så brukar det bli Hereford... Inte så värst spännande, men gott! Jag och syrran går ibland till Vino Tapas på Övre Husargatan, underbara tapas och bra priser! Kram!

2008-11-08 @ 22:58:47
URL: http://chocolatefrog.blogg,se
Postat av: Julia

Jag har utmanat dig på min blogg!

kram!

2008-11-08 @ 23:28:08
URL: http://chocolatefrog.blogg,se
Postat av: mia

Snygg "hatt"!!! :)

2008-11-19 @ 20:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback