Jävla skit! #2

Stannade till på frölunda torg igår igen när jag skulle hem från jobbet. Gick in och tittade om jag kunde hitta några inte så varma skor (vilket jag inte gjorde).
När jag skulle åka hem låste jag upp styrlåset, tog upp hjälmen, låste upp låset, la det (tillsammans med nycklarna) under sitsen och stängde igen. Låst! Där stod jag med en olåst moppe och kunde inte åka iväg för nycklarna var inlåsta under sitsen. Försökte ringa Jr, men han var ute på gården och hans telefon var urladdad - så jag väntade... och väntade. Efter 1.5 timmar ringde han upp hemifrån och han och Elliot åkte bort och lämnade extranycklarna.
Jag är så jävla puckad som gör något så dumt!

Idag skall nog jag och Elliot följa med på festival. José skall spela på någon festival i Hässleholm och vi skall följa med. Det är några andra barn med också. Jag berättar senare om det var roligt.

Kommentarer
Postat av: mia

Jaaru... vad skall jag säga?... ;) Förvånad? Njaee..

2008-06-02 @ 20:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback