Kul!

image260

Så här roligt hade jag i förrgår (trots att jag längtar efter våren)

Kommentarer
Postat av: Jenny & Benjamin

Visst är det härligt. Korta stunder i alla fall. :D

Vi kommer en torsdagseftermiddag eller en annan onsdag när vi lyckas ta oss ut i tid. Idag klev vi ut först kl 11 och då kändes det fånigt att gå bort till er och ta av alla kläder igen, fast det var det vi siktat på när vi började ta på oss. ;)

Vill du promenera i Fiskebäck med mig? Jag ska snoka efter avlägsna släktingar. :)

Postat av: Julia

Hej!
Jag vill också ha vår och sommar nu, men det är ju rätt så kul för ungarna att det har kommit lite snö iallafall...
Kram!

2008-03-26 @ 23:01:47
URL: http://chocolatefrog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback