Jag är rätt grym...

Intervjun gick inte allt för dåligt - jag är faktiskt rätt bra på sånt (om jag själv får säga). De kommer höra av sig någon gång nästa vecka men jag vet inte hur intresserad jag är. Vi får se -kanske om jag får bra lön?. Har precis skickat iväg ännu en ansökan. Ett föräldrakooperativ som verkar rätt bra. Kan ju i alla fall kolla läget där med...

Nu väntar jag på att Jr skall komma med hämtmat. Hoppas att det blir indiskt från Maharani. Bästa indiska maten i Göteborg - deras chicken tikka masala är bland det bästa jag ätit.

Try it!
- K

Kommentarer
Postat av: Julia

Nix, positivt inställd är hon inte. Hon har sagt åt mig flera gånger att det är dags att jag slutar - även fast hon aldrig sett mig göra det. Ammar bara hemma när hon ska somna eller lite oftare om hon är sjuk.

Sanna har inte nämnt det på länge, och så hade hon sagt härom sistens "Nana mammas tutte" och då hade hon tänkt att hon måste fråga. Tycker jag inte att hon måste, men det var lättare att mörka det. Tyvärr.

Kul att det gick bra! Ska bli spännande att följa!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback