Uppdatering: mitt liv

Det blev inget med jobbet som  jag var på intervju för - vill inte ha det heller. Känns dessutom så knepigt att säga upp sig (när mitt jobb är stängt). Jag lägger jobbsökandet på is så länge men fortsätter självklart att söka jobb under hösten!

Klippningen fick jag skjuta på eftersom vi åkte till Stockholm i stället... I morgon kl 10 sker det... hoppas att jag blir riktigt snygg... men det känns som om det krävs mer än en klippning för det just nu...

Har fortfarande inte rökt - men jag är allt lite sugen ibland... Det är väl sommaren som gör det.
Men jag vet att jag vinner en del på att inte röka; tex. har jag fått bättre hy, bättre blodcirkulation, luktar bättre, färre luftrörskatarrer med mera. Jr säger dessutom att jag inte går ner i vikt bara för att jag börjar röka igen - däremot går jag upp ännu mer om jag slutar en gång till.

Är det någon som har ett bra tips på hur man kan gå ner i vikt utan att sluta äta (kolhydrater)?

- K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback