Nya Zeeland

Nu har jag varit i Auckland några dagar. Flygresan hit gick bra (med hjälp av Stesolid). Här är det inte lika varmt; kanske runt 25 grader - ganska behagligt. Hotellet vi bor på ligger på Elliott street - lite kul...

Här har vi varit på Josés spelning, shopat, åkt tåg, promenerat och lite annat (kommer inte på just nu).

I morgon bär det av till Los Angeles där jag, Johan och Elliot skall tillbringa tre dagar tillsammans innan vi kommer hem.

Några bilder från Auckland (kolla in Elliots nya napp och när han ska sova i Johans resväska):






Kommentarer
Postat av: farmor eva

jättekul att se - vilka härliga bilder - och s¨vackra färger. rolig bild när elliot matar kackan - den känner jag igen! fortsatt trevlig resa önskar farmor (och farfar)

2008-01-12 @ 16:29:07
Postat av: Jenny & Benjamin

Heej! Kul att se ifrån er igen.
Vilken resa ni haft. Och har.
Ses när ni kommit hem? Kommer du jobba heltid? Jag blir ledig onsdagar. Och kan ju dessutom komma bort med B om du slutar tidigt t.ex. och köra dig hem? *mutar*
B blir förresten hemma på heltid under våren.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback