Mitt stackars barn

I fredags kväll snubblade Elliot på tröskeln med napp i munnen och slog i tänderna så att blodet sprutade. Eftersom det inte fanns någon tandläkare att få tag på den tiden på dygnet fick vi vänta till lördag innan vi kunde åka in akut med honom.
Väl hos tandläkaren fick vi reda på att det bara är att vänta och se vad som händer med tänderna; eventuellt kan det bli tal om att behöva dra ut någon... 
Nu är det skonkost och ingen napp eller nappflaska som gäller för min skrutt. Det gör så ont i mitt mammahjärta att jag tror att jag skall dö...

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Stackars liten.

Postat av: Julia

nej men lille gosingen! usch, det gör ont i mitt hjärta också! hoppas han slipper tandläkaren!
kram till er båda!

2008-01-22 @ 22:16:59
URL: http://chocolatefrog.blogg.se
Postat av: Jenny & Benjamin

Åh lilla gubben. Och lilla mamman :( Hoppas allt går bra.

Jobbar du första dagen imorgon nu då? Jag får se om vi kanske kikar förbi när/om ni är ute? Vi har lite kalasplanering att ta itu med också så vi får se hur tiden räcker. Men vi hörs. Kram

2008-01-23 @ 00:43:02
URL: http://jennyonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback