Bättre o bättre

Mitt knä blir bättre och bättre, eller; - det är inte lika svullet längre i alla fall. Det känns lite lättare nu när jag har kryckorna också.

Jag vet faktiskt inte vad jag skulle gjort utan mamma, pappa, svärmor och svärfar och alla andra snälla människor som har hjälpt/hjälper mig med hämtning och lämning av barn, lek och matinköp med mera.
Skönt att de finns!

Har förresten kommit på en sak:

Jag skall lägga upp mina gamla (och nya) favvo-låtar här.
Börjar med Mötley Crüe - on with the show.
Min kompis Lena hade den på Lp och den spelades flitigt i hennes rum som var inrett med bla. plancher med solnedgångar och silluetter av par/kvinnor, en spegelvägg och ormbunkar...
Lyssna (för det är ingen video) och Njut!



- K

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Skönt att höra att du mår bättre!

Nja, vi har väl inte bestämt oss. Byter man så riskerar man ju att bli utan bredband ett tag. Och de har ju iallafall bett om ursäkt ochska skicka tillbaka pengarna, så då steg de litegrann ;)

Vi får väl fundera på det!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback