Kort tillbakablick

Livet förändras snabbt...

För två år sedan hade mitt vatten gått för lite över tre timmar sedan och jag skulle snart åka in till Mölndals sjukhus - Idag sitter jag här, har en tvååring (snart) och skall alldeles strax åka och jobba.

Undrar vad jag gör om två år till? Väntar på att föda barn? Jobbar? Har blivit ekonomiskt oberoende och tar det lugnt? Lite spännande när man tänker på det...

Tänkte lägga in nån snygg bild på när jag var gravid och stor som ett hus - men fotona ligger ju på den andra (trasiga) datorn... :(

Kommentarer
Postat av: Jenny & Benjamin

Hmm... Undrar om inte jag har någon bild på när du var gravid och stor som en husvagn, om än inte ett hus ännu, i alla fall ;)
Åh, jag kommer ihåg att jag läste om vattenavgången på hemsidan och tror minsann jag skvallrade för P. :D
Kramar. Du har nog sms, förresten..?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback