Jobb, jobb, jobb

Alltså:
Jag har ingentig roligt/trevligt att skriva om alls... Jag bara arbetar, kommer hem sent och nattar min son. Oftast somnar jag själv då ockå... Håller nog på att bli förkyld också. Känns så i alla fall.

På fredag är i alla fall jag och Elliot lediga. Då skall vi gå på baby & barnmässan. Hoppas att det blir roligt. Kanske finns det något brio-tåg som Ellie kan leka med?

Bara för att jag kände mig lite deppig alldeles nyss tröstinternetshoppade jag en sån här till Elliot.



Tur att internetshopping finns!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi är också lediga fredag. Skall vi följa med till mässan kanske?

2008-04-08 @ 18:43:38
Postat av: Jenny & Benjamin

Vi går nog på söndag, jag och söstra mi, så du får meddela om det är något att ha...

Vi försökte hälsa på er idag men ni var på utflykt och bara Hans var där. Så vi gick till det andra huset och träffade Pellekan istället.
Måste du vara ledig på fredagar? Kan du inte ta en onsdag istället ;-)

Postat av: Julia

Jag tycker också att du ska vara ledig på onsdagar! Det hade varit kul!
Jag tror jag hoppar över mässan iår, men om jag kommer ifrån jobbet tidigt på fredag kikar jag kanske in en sväng. Utan barn dock ;D
Kram

2008-04-09 @ 22:01:32
URL: http://chocolatefrog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback