Shopping, träning och sång

Dagens roliga saker:
- Jag har börjat träna lite smått igen!
- Babysången har börjat igen!
- Jag fick en present av Johan idag! (se under fått)

Dagens tråkiga saker:
- Ett av barnen på babysången har fått cancer i ögonen (jag vill bara gråta)
- Jag har mens (vill bara gråta för det med)

Köpt
                        
Vantar från Pop                  Apatröja frå IdaT                Mössa från Pop (fast brun såklart)


Fått

Provade en jacka på MQ o Johan bara spontanköpte den till mig!!!
Jag behövde i och för sig en höstjacka... Han är för fin min Johan!

Kommentarer
Postat av: Jenny

ÅHH! Jag bara älskar den jackan!! Lyllos dig.

2007-09-17 @ 22:39:02
Postat av: Julia och Sanna

Såna fina inköp! Och vad trevligt att få en jacka bara sådär! Den var jättefin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback