Shopping o Sjuåringar

Höstkollektionen från Katvig har kommit och jag har tjänat in pengar på saker jag säljer på tradera så jag var så klart tvungen att köpa något till Elliot. Det blev:
            
                                      
Brun Katvigtröja med midiappelprint               Huva från Molo med uttrar på

Huvan var jag nog mer förtjust i än min son; han illvrålar när man tar på honom den - men han skall nog vänja sig...

I dag fyller min älskade brorson Lukas 7 år! Han fick ett Nintendo Ds av farmor, pappa och mig o Johan o Elliot. Han blev jätteglad.

Nöjd sjuåring

På tal om ingenting (eller shopping kanske?) så har jag ute 114 st. Semperstreckkoder (långt ord) på tradera. Auktionen är nu uppe i 120 kr. Folk är inte riktigt kloka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback