Lösning

Försöker förbereda min son på att det kan bli jobbigt med en bebis. Han verkar fatta det faktiskt. Skall bli spännande att se hur det går när bebisen kommer.

- Mamma, bebisen får inte äta på ditt bröst hela tiden. Jag vill ju gosa med dig.
- Ja... men tänk om den vill det då? Vad gör vi då?
- Då får vi ge den en napp i stället.


Idag lämnar jag Elliot på förskolan för första gången när jag själv är ledig. Känns lite skumt, men det skall faktiskt bli skönt också. Då kan jag göra vad jag vill. Lämnar honom dock bara mellan 9 och 14. Tror det blir bra för honom med.

Kommentarer
Postat av: farmor

härliga kommentarer - typiskt för elliot - det kommer säkert att gå bra - kul för honom att träffa kompisar men slippa alltför långa dagar!

vi ses! kram eva

2009-06-02 @ 08:05:20
Postat av: Julia

Hej hej!

Det är ju nästan ingen tid kvar alls för dig nu!!! Så spännande!!!

Jag lämnar faktiskt också Sanna på dagis nu, fastän jag är hemma, halv åtta till två ungefär. Men fredagar är hon ju alltid ledig och efter nästa vecka tänker jag ha henne hemma på måndagar också. Men eftersom hon håller på att skolas in på sin nya avdelning tycker jag det är bra att hon går ett par dagar i veckan ändå, annars blir det väldigt långt tills den riktiga inskolningen börjar. Men visst har jag liite dåligt samvete ändå...

Sköna kommentarer, vi har liknande diskussioner om sovandet. Ska bli spännande att se hur vi löser det där!

Stor kram!

Postat av: Cheap Jordans

thank you for posting . please do more good article.i like it so much .I will always follow it.

2010-12-30 @ 01:09:15
URL: http://www.nike2us.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback