?

Jag borde verklgen skriva något - men vad?

Just nu känner jag mig allmänt fet, ful och risig i håret. Inte hittar jag några byxor i min längd heller... Känns lite hopplöst faktiskt. Skulle gärna vilja vara en sån där snygg gravid människa...

Jr är fortfarande på turné - han har snart varit borta i tre veckor och kommer hem på måndag kväll. Det har dock gått bra att vara "ensamstående". Jag har lärt mig att beundra alla de ensamstående mammor och pappor som finns i vårt land. De måste ha det tufft ibland...

Idag skall nog jag och Elliot ta det ganska lugnt hemma men vi skall nog ge oss ut en liten sväng för att inhandla lite lördagsgodis. Jag är sugen på (läs: skall köpa) sötlakrits, glass och chips.
Konstigt att jag känner mig tjock...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback