Duktig

Nu känner jag mig ganska duktig. Har lagt ut några av Elliots gamla kläder på Tradera (finns dock mycket kvar) Beställde nämligen hem mailingbags härom dagen - så jag tänkte att nu kanske det känns lite lättare att få i väg dem... Kul om man kan få lite pengar också... nu när vårnyheterna kommer...

Annars har det inte hänt så mycket; jag och Pellie (som har väldens värsta hosta) tar det mycket lugnt. Igår var vi ute och åkte pulka men idag har vi mest varit hemma och gosat.

Alldeles strax skall en elektriker komma och eventuellt installera vår nya tvättmaskin (som vi köpte för tre veckor sedan) Hade varit kul om man fick igång den. Jag har liksom lite tvätt som väntar...


I natt kommer Jr hem - Äntligen har jag längtat färdigt!

Kommentarer
Postat av: Fia

Tjoosan! ja det är så mycket plugg nu för båda, hinns inte med liksom hehe--- men jag e tebax iallafall =D nice med tvättmaskin själv släpar vi upp och ner från trappan =) kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback