Mvc v.32

Idag var vi på mvc. igen Allt verkade okej - förutom min foglossning som blir värre för var dag, men det var ju inget jag inte visste om... Har fått tid till sjukgymnast. Det kanske finns någon hjälp att få.

Dagens siffror:
Hb: 119
Glykos: 4.1
Sf-mått: 32 (som med Elliot)
Blodtryck 120/80
Fosterljud: 129

Bebisen verkade ligga med huvudet uppåt. Min barnmorska sa att det kanske var därför som sf-måttet blev ganska högt. Kommer ihåg att hon sa så med Elliot med, så jag tror nog mer på att måttet är högt pga att jag har en stor bebis i magen.

Har en del komp som jag kommer att ta ut, så veckorna fram tills jag går på föräldraledighet kommer jag bara att arbeta 3 dagar i veckan. Känns hanterbart.

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad skönt att du kan ner i tid! Jag är ju som sagt sjukskriven 50% för foglossningen, hoppas bara fk inte får för sig att bråka.

Akupunktur kan hjälpa mot foglossning, det får man ha från v 20 så det ska jag och min sjukgymnast testa nästa vecka. Annars har vi kört tens på ryggen och ultraljud på ljumskarna, det är okej det med.

Lycka till och hoppas det lättar!

Stor kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback