Rubriktorka

Har glömt att skriva, men; spelet var jättekul. Blev helt svettig efter ett tag... Har gått och blivit förkyld - så jag har inte riktigt orkat träna, men i fortsättningen skall jag försöka göra det varje dag (på riktigt).

Idag kommer Jr hem. Gud va skönt det skall bli Nu skall han få ta Elliot när han vaknar (05.50) medan jag ligger och drar mig. Det skall bli så skönt...

Jag har beställt ett par skor från USA. Ett par vita Ked´s. Det kommer förmodligen dröja innan de kommer, men det skall bli spännande att se om jag behöver betala tull för dem...

Detta är så gott att dricka just nu:

             image311
Brämhults morotsjuice
               Skål!

Kommentarer
Postat av: milla

Var med och rösta i min blogg =)) Thank you!!

Postat av: Josefin

Mina favoriter är Lemonad och Apelsin/Jordgubb. Älskar Brämhults!

2008-05-11 @ 09:09:01
URL: http://josefinb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback