Dörrbytesstart

Idag har min pappa börjat sätta in nya dörrar i lägenheten (släta vita). Än så länge är sovrumsdörren och dörren in till klädkammaren bytta - det verkar bli snyggt. Vi har också handlat golv till kök och hall (Pergo, rustik kastanj), tapeter till vardagsrum (eco), kök (caselio) och hall (cole & son)

Johan har efter att ha sagt: åh va ont i magen jag har satt sig på toaletten med öppen dörr (så att jag skall höra?) Nu sitter han där inne och rapar jättelånga rapar och så pluppar det också (sympatisökande?) Jag frågade om han hade tagit bort dörren till toaletten redan och då fattade han nog vinken för han stängde...


Alltså... Jag har nog inte så mycket mer intressant att skriva. Inte för att det jag skrivit var så intressant, men jag kan inte ens komma på något mer ointressant. Kanske det kan vara lite intressant att jag var på torget och hittade en mjukisjacka på PoP som jag kanske vill köpa till Elliot .. Så här ser den ut:

Kommentarer
Postat av: Julia och Sanna

Men du vet väl att ingen liiiider som en man? *asg* uppenbarligen behöver han pottränas. eller dörrtränas. tur att han fattar en vink.
jag gillar din blogg, mer inredning tack! den här bloggen har jag en hatkärlek till: http://josabeth.blogs.se men jag kan inte hålla mig borta från den heller. det är nog för att jag notoriskt vägrar läsa skvallertidningar, men det blir lite mer legitimt att läsa dem här. men min moraliska kompass behöver som sagt lagas.
jackan var fin tycker jag, köp den! ha en härlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback