Beslutsångest #2

Nu när vi skall ut och resa behöver Elliot en paraplysulky. Den skall vara snygg, smidig och gärna bekväm. Jag tror att det är en MacLaren vi behöver... Jag kan bara inte bestämma mig för om det är en

                      
           Quest                 eller en              Techno Xt             som vi behöver.

Questen är lite lättare än Technon men har inte fullt liggläge (vilket technon har). Frågan är om inte Elliot kan sova i den ändå? Det skiljer nämligen 600 kr... Dessutom tycker jag nog att Questen är snyggast.

Jag kan inte se dem i verkligheten (eftersom Jr vägrar att åka till Helsingborg) så jag får lita på det som jag läst på familjeliv och på babylands och MacLarens hemsidor... Är jag dum i huvudet? (retorisk fråga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback