Bad hairday

Se vad vi (Jr mest) gjorde med vårt barn igår!



Det var på tiden, eller hur? Första riktiga klippningen när man är 2.5 år... då har man kanske inte så mycket hår... men söt är han ändå!
Observera att mutan (klubban) är för att han skulle sitta still. Vet inte hur bra eller pedagogiskt det är - men det funkade i alla fall!

Snart skall jag till jobbet. Vi skall ha föräldramöte idag. Ingenting jag direkt ser fram emot faktiskt. Jag älskar inte att prata framför en massa människor, men: det ingår i jobbet liksom.

K

Kommentarer
Postat av: Fia

Gud vad gulligt!! Man smälter ju inombords haha... klart man får muta!! Det ingår liksom i föräldrarollen att muta sina barn...har funkat på mig iallafall haha ;)

Kram kram

Postat av: Julia

Alla sätt är väl bra utom de dåliga brukar man väl säga... Oh vad usla föräldrar vi är i så fall :D Kram!

2008-09-28 @ 22:11:31
URL: http://chocolatefrog.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback