Ugglor i mossen?

Så skall man jobba igen.... astrött är jag.... tur att man slutar kl. 15. Tänker inte stanna en minut längre idag. Sen kanske jag och Elliot skall baka bullar. Men bara kanske.

Har tänkt att köpa väggdekor till Elliots rum. Nu har jag hittat några jag gillar men jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken som är bäst/sötast/snyggast.
Help me, please!

      

Trädet är ca 120 cm högt. Den svarta ugglan är en griffelvariant 60x40 tror jag, och ugglorna på grenen är något mitt i mellan. Elliots väggar är vita - möblerna lika så.

Kommentarer
Postat av: jr

Fråga elliot!

Tror att han tycker bäst om eckokorren

2008-10-14 @ 10:42:22
Postat av: Fia

Jag gillar både ugglan och trädet! Jätte gulligt!

Kram kram

Postat av: Bjömaz

Kolla in länken för ännu mer tips och beslutsångest:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback