Telefoninköp

Igår köpte vi tre nya telefoner (jag bestämde mig för att lämna tillbaka iPod:en). Det blev en telia kobra som jag tänkte att vi skulle ha i hallen. Det enda problemet är att när jag kom hem upptäckte jag att vi inte har något telefonjack i hallen.... Det blir till att ta hit teliareparatör (eller vad det nu heter).
Vi köpte också två stycken nya trådlösa telefoner (på våra nuvarande försvinner ljudet lite då och då vilket är en aning jobbigt.) Siemens blev det.
På kvällen hyrde vi film och köpte familjepizza och Coa Cola. Vi såg Horton - en ganska söt och filosofisk film (Elliot började gråta) som handlar om en elefant som upptäcker  en hel stad på ett litet dammkorn.

        


Kommentarer
Postat av: Bjolmaz

Här kommer lite fler (kanske?) barnvänliga filmtips:



Ratatouille

Les Triplettes de Belleville

Creature Comforts (brittisk serie)

The Pixar Shorts: A Short History

Wall-E

Over the hedge

Flushed away

Kung Fu Panda

Madagaskar

...ja det var det vi kunde komma på för stunden. Förhoppningsvis har ni inte sett alla?



Kram



2008-10-28 @ 00:20:13
Postat av: Alina

Godnatt på dig!! :)

Postat av: Fia

Hahha såg att du fått tips om kung fu panda!! den är bara sååå rolig! Men om jag får välja är de bästa disney filmerna:

Björn Bröder

Ariel

Skönheten och odjuret... Jag vet även att en viss kusin har grymt mycket barnfilmer =)

Kram

2008-10-28 @ 19:49:20
URL: http://phiiia.webblogg.se/
Postat av: Julia

Telefoner är alltid bra att ha!

Jag tycker det är fint att Elliot kan visa sina känslor om en film :) Sötnosen! Tror han är redo för Nemo!!! Sanna tycker också väldigt mycket om Aristocats (men det har jag väl redan sagt?)

Kram!

2008-10-29 @ 11:37:35
URL: http://chocolatefrog.blogg,se
Postat av: Jenny & Benjamin

Min tv-tittande son ser mest gamla disneyfilmer samt en och annan teletubbyfilm. Men han skulle behöva se en som han gråter av så han inte blir så orolig varje gång jag storbölar framför Extreme home makeover... ;)

Ett telefonjack är lätt att sätta in själv. Om man står ut med kablar längs listerna..?

Kramar från oss.

2008-10-29 @ 21:28:14
URL: http://jennyonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback