min mamma

Min mamma tycker att jag och Jr är slarviga och inte tvättar våra morgonrockar (och annat) tillräckligt ofta. Häromdagen när hon var här för att passa Elliot när jag arbetade tog hon sig friheten att tvätta dem. Det var bara det att i min högra morgonrocksficka låg min iPod. Den klarade inte 40 grader... fattar ni att hon har haft ångest?

Igår kom hon hit och berättade vad som hänt (jag hade inte märkt det än) och lämnade en ny iPod. Eftersom jag har iPhonen blev jag inte så arg, men jag funderar på att lämna tillbaka poden och köpa något som jag behöver. Jag tror inte att jag kan få pengarna tillbaka - så att ge mamma pengarna är uteslutet. Eller behöver jag kanske en iPod (den är rosa) och en iPhone? Jag vet inte. Fan vad jobbigt det är att ha beslutsångest.

- K

Kommentarer
Postat av: JR

Kan inte Wanja tvätta min telefon också, den bärjar bli lite dålig, behöver en ny.

2008-10-11 @ 17:46:05
Postat av: Julia

Hrm, jag hoppas att hon har lärt sig sin läxa. :D Då skulle hon se våra morgonrockar... fast å andra sidan har vi dem nästan aldrig på oss. Men om jag stoppar ner min mp3-spelare i fickan och "glömmer" den hos er...? Fast då skulle hon kanske snarare undra vad min morgonrock gjorde hos er än att tvätta den...

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback