Nya skor

Har inte orkat ta kort på koftan än - men det kommer nog (när jag känner mig snyggare). I går fick jag de här på posten;

image330

Jag blev jättenöjd (förutom att jag klippte av lite av skosnöret när jag klipte upp paketet). Hoppas att den andra traderavinsten också kommer snart. Har verkligen upptäckt hur kul det är att bjuda på tradera... mitt nya beroende...

Idag skall jag, Jr och Elliot ta en sväng på stan. Vi lämnar bilen hemma och tar bussen in, blir lättare så. Och i kväll är det schlagerfestival! Skall bli kul! Tror att jag o Jr skall ladda med Asti, räkor och avocado. Det tråkiga är att Jr inte äter räkor - men han kan ju dricka i stället... ja, ja, vi får se vad det blir.

K

Kommentarer
Postat av: Fia

Gött med converse!! Lever i mina rosa! Dax att köpa nya snart =P hehe... finns det skönare skor?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback