Att ha eller inte ha

Borde jobba lite . Skall ha mitt första utvecklingssamtal i morgon. Borde verkligen förbereda mig - men jag har ingen lust (eller är inte tillräckligt pressad än).

Sitter i stället och drömmer om en kofta / jacka som jag vill ha. Eller; jag tror att jag vill ha den. Blir dock lite osäker eftersom den har ett tryck på ryggen... och så är den lite dyr... Men på samma gång så är den ju sååå fin!!! Tror att jag måste köpa den, kommer nog ångra mig annars...
Så här ser den ut:

image329          image328


Nu är det förberedelse för morrondagen som gäller!

Kommentarer
Postat av: Fia

åå odd molly är mys, älskar deras linnen, skulle bo i dem om jag fick haha =P väldigt klassisk och fin... vill inte gissa priset... haha =P men slå till som en morot för att utvecklingssamtalen ska gå bra ;)

Postat av: Jessica

Ibland är jag inne och tjuvkikar här via Julia... kunde inte låta bli att lämna en kråka när jag såg att du kikat på precis samma kofta som jag suktat efter och faktiskt önskat mig i födelsedagspresent... eftersom 2000 för en kofta inte finns i min föräldraledighets-budget.
Men ack så fin den är...

2008-05-20 @ 16:35:24
URL: http://jesicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback