För sent för edelweiss

image263

Äntligen har Håkan Hellströms nya skiva kommit! I flera år har jag väntat!
Laddade ned den för ett par dagar sedan och har nu "lyssna in mig" på den. Det är verkligen en skiva som blir bättre ju mer man lyssnar på den (som Håkans skivor oftast blir) - Och vilka texter sedan!

Ett smakprov:

"-94 hade jag ett fast jobb på Pååls bagerier tills jag började med tequila och blev trummis i en orkester. Och sen sa de på Pååls att några skulle gå och det bettydde Karl-Johan, Andreas och jag." (Tro och tvivel)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, jag vet hur det är att ha ett fast jobb på Pååls. Tur att vi slutade där -Håkan och jag.

2008-03-29 @ 18:46:46
Postat av: Julia

Nu gör jag ett nytt försök att kommentera :D
Bra att Håkan var bra, då ska jag också skaffa hem honom! Men jag undrar om han inte sålt sig lite väl mycket inför Café-omslaget. Men han har väl kommit på att det är dyrt att ha barn...
Hihi, sådär värst bra på mat vet jag inte om jag är förstås. Men vad för typ av mat är du ute efter? Vilka huvudingredienser liksom :D Fake it ´til you make it som jag brukar säga!
Ha en fortsatt trevlig helg! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback