Tomt huvud - tom blogg

Har inte haft så mycket att skriva om - eller, rättare sagt: jag har inte orkat skriva om någonting. Jag som varit så duktig på att blogga ett tag nu!
Jr har fyllt år och i förrgår hade vi kalas här hemma. Det var trevligt. Av mig fick han en Weber-grill som vi inte har användt ännu. Vädret är ju inte så kul längre...
Idag har jag studiedag. Vi skall åka till Björkö för att fundera på vår arbetsmiljö och planera inför hösten. Blir nog bra. Något nytt jobb har jag inte fått (än i alla fall)

Jag vill förresten ha en sån här nu - kosta vad det vill:

(börjar säljas 11/7)

- K

Kommentarer
Postat av: Julia

:D Hon är som både min gammelmormor och mig själv, sjunger jämt. Hon kan många fler sånger som inte jag kan, men det här är första gången jag fått filma henne när hon sjunger. Tycker det är så mysigt!

Vad är det för filurpryl du vill ha? En IPhone?

Hoppas ni hade en bra planeringsdag. Svårt att vara entusiastisk när man bara längtar bort... Håller tummarna att du hör något snart!!!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback