Snäll mamma

Har egentligen inte tid att blogga, men eftersom det var så länge sedan gör jag det ändå...
Elliot är sjuk igen; hosta och feber igen... Igår var jr hemma med honom och idag skulle jag varit hemma. Men så krisar det på jobbet; vår vikarie spydde och kommer inte idag - så det skulle innebära att min kollega blir ensam med ca 14 barn. Som tur är har jag en snäll mamma, hon är hemma idag och tar hand om Elliot. Han är överlycklig:
- Momo hemma, äta goddiss.
Nä nu måste jag åka till jobbet - jag är sen redan!

Jag kommer tillbaka (inte lika coolt på svenska)
- K

Kommentarer
Postat av: Julia

Det är tur att man har sina mammor! Och att våra barn har sina mor-och farmödrar... Dessvärre säger Sanna samma sak när farmor kommer, men där är det även ostbågar-glass-chokladpudding med mera. Och så blir kvinnan orolig när Sanna inte vill ha middag... :D
Stackars Elliot! Hoppas han blir frisk snart!
Kram på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback