Fy fan för göteborgsvädret!

Fan vad det är tråkigt med dåligt väder! Tappar helt lusten att göra någonting...

Var i väg och kollade bilar med Jr och Elliot förut. Jag vill helst ha en v70 men Jr tycker att det blir lite dyrt... det blir det nog också - men jag har liksom hängt upp mig på den.



Köpte en dvd-box med säsong 1 av Big love. Missade den när den gick på tv men den verkar rätt kul. Nu har jag ca 600 minuter att se fram emot. Tänker ligga i sängen och titta på min laptop medan jag käkar B&J-glass.



Tror det blir bra så.
- K

Kommentarer
Postat av: Julia

ooooo Big Love är helt grym! Ibland kan jag bli lite galen på den, men den är verkligen super. Har precis börjat kika på andra säsongen... Mycket nöje!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback