Bla bla bla

Helgen var bra - förutom enorm huvudvärk i söndags. Nu arbetar jag bara 3 dagar till innan jag går på semester... det skall bli jätteskönt!

Ikväll har jag varit hemma hos min kollega J som fyller år. Hon skall snart sluta jobba hos oss. Det är verkligen jättetråkigt - inte bara för att hon är en sån himla bra pedagog - utan för att hon är så kul också... Jag kommer verkligen att sörja henne. Nästan lika mycket som jag sörjer min förra kollega J som slutade.... Ja, ja, livet går vidare...

Jag har förresten åkt på en evighetsförkyldning.

Sov så gott
K

Kommentarer
Postat av: Jenny & Benjamin

När går du på semester egentligen? Innan midsommar? Är inte det lite fusk?

Jag jobbar denna och två veckor till och sedan går jag på typ permanent vacation... Det är också lite fuskigt.

Men du jobbar imorgon? Vi tänkte ev komma ner en kort stund. Och gör vi inte det får du hälsa och gratta J.

Kramar från oss (och jag saknar dig med).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback