Melbourne

I Melbourne har vi varit i två dagar än så länge. Jag o Johan o Elliot har gått på lite sightseeing (vi gick till Fitzroy). Vi har äntligen hittat ett par somrigare skor till Elliot. Här är inte lika varmt som i Lorne - "bara" runt 27 grader.

             

           

Idag åker Johan vidare till Brisbane medan jag o Elliot kommer att stanna här fyra dagar till. Kanske kommer jag lyckas lägga in inlägg via sms - annars dröjer det nog tills den 8 januari då jag och Elliot återser Johan och datorn i Auckland.

Eftersom Elliot inte var med på bilderna ovan (han sov i vagnen) - lägger jag in några på honom o kompisen Sonja när de lekte på middagen igår (medan hennes pappa Erik låg magsjuk på hotellet):

        
 

Kommentarer
Postat av: farmor eva

hej alla 3!
fick just bloggadressen av johan ---- vilken bra idé och så skönt för oss härhemma att se att ni alla mår bra (förutom magsjukan då förstås!)hoppas ni nu ska få vara friska så ni kan njuta av ert fortsatta äventyr! roligt med alla bilder! ni är i våra tankar hela tiden - många kramar farmor och farfar

2008-01-03 @ 06:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback