Los Angeles

När jag skriver detta är jag redan hemma - men jag tänkte att jag får avsluta det jag börjat med...
I Los Angeles var det ungefär 20 grader varmt men mörknade mycket tidigare än i Australien. Vi hade tre trevliga men lite stressiga dagar (eftersom jag ville hinna köpa så mycket som möjligt). Vi såg Hollywood, Santa Monica och Melrose - mer hann vi inte. Jag åker gärna tillbaka - finns mycket kvar att se!

Lite bildkommentarer:
Första bilden är i bussen på Lax, utsikten från vårt toafönster, Elliot i sin framåtvända bilstol (fanns inga andra) därefter följer lite bilder från Melrose och Santa monica. Ni kan också se vår hyrbil och var vi bodde. Elliot somnade en stund på planet mellan L.A. och London och sen lite på tåget från Köpenhamn - men annars blev det inte så mycket sömn...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback