Gårdagen

Gårdagen var mycket trevlig. Jag kom in till Slottsskogen vid 19-tiden och träffade Jenny och Lina där. Vi drack öl och vin och tittade på Håkan (Jättebra som vanligt). Sen gick jag med Jr backstage och tog en öl där (såg Håkan där med).

Sen drack jag och Jenny lite mer öl och såg pyttelite på Neil Young (såg förresten hans trailer backstage - Stor!).

Sist av allt åkte jag och Jenny o Jr till Henriksberg och såg när Division of Laura Lee spelade. Därefter var det Natti Natti för mig!

Några bilder:


Och Jenny: - Jag skippade toabilden, fastän den var så fin...

- K

Kommentarer
Postat av: Jen

Tack för igår! Det var super trevligt :)

2008-08-10 @ 17:10:51
Postat av: Julia

Mja, jag föredrar nog GI, men nu är det dags för drastiska saker, kan inte hjälpas.

Vi kör Modifast, den smakar faktiskt helt okej. Har provat Naturdiet en gång men då gav jag upp innan första dagen var slut. Vi får väl se hur det går den här gången. Jag kör på chokladpulvret, det smakar ungefär som chokladpudding innan den stelnat, samt en sorts granolabars med choklad, måste få tugga ibland! Wish me luck!

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback