Bölder

Jag borde uppdaterat tidigare. Har liksom kännt hur det hänger över mig...  Det är bara det att jag inte har så mycket att skriva. Allt som har hänt mig är att jag har fått beslutsångest över overall till Elliot (kommer han kunna ha strl. 98 hela vintern?). Och att jag fått finnar. Eller: - Ja, finnar vet jag inte om man kan kalla dem. Snarare bölder. Först fick jag två på hakan - och så försvann de. Sen fick jag en på hakan och en bredvid näsan, och sen, för att göra det extra roligt fick jag en i örat! Känner mig inte så jätterolig just nu.
Är i alla fall ledig idag och alla måndagar framöver!

- K

Kommentarer
Postat av: Jenny & Benjamin

Jag märkte det. Att du var ledig, för du var då inte på jobbet när jag hälsade på i förrgår.. ;)



Jag nojade över overall förra vintern när B låg mer mellan två storlekar och han borde nog haft den större, men det funkade ändå. Och i år är han nästintill perfekt i storlek så han kommer iaf kunna ha 98 hela vintern. Vilken overall hade du tänkt dig i år?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback