Länge sedan

Eftersom jag inte har skrivit på så länge (nu igen) får jag väl uppdatera lite:

Köket är nästan färdigt;  och är väldigt blommigt. Det hela blev i och för sig lite bättre när jag köpte nytt köksbord (vitt) och nya stolar (vita såklart). Jag bytte också den rostfria köksfläkten mot en vit...

Nästa vecka kommer de byta fönster och balkongdörrar i hela lägenheten. Då har jag och Pellisen tänkt att bo hos mamma/mormor... Hoppas att det är ok med henne...

Jag har blivit beroende av Ben & Jerry glass. Helst skall det vara smaken: New york super fudge chunk - men vilken som helst går bra. Synd att de kostar 49 kr bara...

Jag gillar julkrubbor (vet inte varför - det bara är så) och så gillar jag Alessi. Nu har det gjort en julkrubba och den är sååå fin!!! Enda problemet är att den kostar lite över 600 kr och det är nog en aning dyrt för min "shopingberoende  hemmafru som snart skall åka till Australien, Nya Zeeland och L.A - plånbok". men vi får se...
Så här fin är den i alla fall:


Kommentarer
Postat av: Julia och Sanna

hej globetrottern! Jag ville bara säga att jag delar ditt glass-beroende! Priset är hutlöst men jag har också dille på samma sort som dig, New york bla bla bla... världens längsta glassnamn typ. Påminner om en som jag åt i californien, chokladglass med marshmallowrippelglass och hela chokladdoppade mandlar... möms!
glad fredag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback