Jag gillar inte crocs...

Jag gillar inte crocs...
... men när jag och Johan kom hem ifrån Ikea skuttade Elliot omkring i ett par lila crocskopior med apor på och var superglad. Mamma hade köpt dem för 79 kr och fastän jag aldrig skulle köpt dem själv kan jag inte låta bli att tycka att Elliot är hur gullig som helst i dem...
I dag har vi beställt vårt Ikea-kök). Det är högblankt vitt med en grå bänkskiva, glaskeramikhäll och inbyggd micro. Det kommer förhoppningsvis att bli jättesnyggt (och kanske lite praktiskt också).
Jag har fortfarande inget bredband och kan inte surfa på min dator. Som tur är har Johan en laptop (och är hemma) och den kan man ju flytta omkring i lägenheten tills den får kontakt med grannens internet. Jag kan inte förstå varför bredbandsbolaget behöver så lång tid på sig för att flytta bredbandet en trappa bort?


Kommentarer
Postat av: Julia och Sanna

You and me both! Du har väl sett mitt inlägg om stefans babyblåa crocseländen? Men jag kan tänka mig att Elliot var söt i dem, han är söt i allt! Det tog över sex veckor för glocalnet att flytta vårt bredband, och vi flyttade en kilometer... Så jag förstår din smärta! Här är artikeln jag tipsade till: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1096843,00.html
Vad roligt med ett nytt kök, det låter supersnyggt! Idag har vi varit uppe hos Jenny med familj på landet, vädret var skruttigt men det var mysigt ändå.
Ha det så bra och hälsa familjen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback