Utmaning...

Här kommer mina svar Julia (och alla andra intresserade)

Vad gjorde du för tio år sedan?
Bodde hemma hos mamma, festade mycket gick någon kurs kanske? Gick nog nån serviceutbildning genom arbetsförmedlingen...

Vad gjorde du för ett år sedan?
Hade precis kommit hem från sjukhuset med en Elliot som precis tillfrisknat från hjärnhinneinflammation. Glad att han var frisk igen men orolig för att nåt annat skulle hända...

Fem snask jag gillar:
Häxvrål, tuggisar, skittles, m & m och... ...räknas macadamianötter? - annars: marcipanägg från Anton Berg

Fem sånger som du kan hela texten till:
Banansången, vill ha dej, det regnar här i Stockholm idag, En vän med en bil och Brännö serenad

Vad skulle du göra om du var miljonär?
Göra mig och Johan lånfria. Förmodligen shoppa för det som blir över

Fem saker som du gillar att göra:
Shoppa, Nätsurfa, gosa med Elliot, gosa med Johan, sjunga

Fem saker som du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Högklackade skor, tröja man visar magen i, dansbandsskiva, billig mobiltelefon, vad som helst från Tele2

Fyra favoritsaker:
Min Imac, min Ipod, vår Canonkamera, mitt singstar (prylgalen vadå???)

Fem personer som jag vill se göra den här utmaningen... om de själva vill:
Catrin, Marie, Jenny H, Mia, Jenny B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback