Framme i Sydney

Klockan sju (australiensisk tid) i morse landade vi på Sydneys flygplats. Även den sista flygningen gick bra - det var bara lite turbulens och Elliot sov i alla fall i två timmar.

Väl framme på hotellet (som är jättefint med kök och tvättmaskin mm.) lade jag och Elliot oss för att sova lite middag. Det hela slutade med att vi sov till kl. 17.00 - vi får se hur det går med nattsömnen nu...

Nu har vi precis varit ute och ätit sen middag med Johans kompis Tobias. Elliot somnade på väg tillbaka till hotellet - hoppas att han sover hela natten nu!

         
Kvällsutsikt från vårt hotellrum

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud vad skönt att allt gått bra! Jätte mysigt att man kan följa Er resa på din sida. Jag vill se bilder på hotellet! :)
Hälsa familjen! Kramar /Jenny

2007-12-28 @ 17:56:43
Postat av: Julia

skönt att höra att resan har gått bra! och vilka goa små fötter som kikade fram ur bebissaken. ha en fantastisk resa nu! och jag håller med ovanstående skrivare, mer bilder! kram

Postat av: Mia

Heja Karin!!! Du klarade det!!! Så glad jag är, kommer ju ihåg en annan resa:) HÄRLIGT, you go girl! Hoppas det blir underbart nyår nu, skall höja ett glas för er, när jag kommit på vilken tid n firar....

2007-12-30 @ 23:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback